Luxe hotel in Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Karlien Roelse - WaarBenJij.nu Luxe hotel in Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Karlien Roelse - WaarBenJij.nu

Luxe hotel in Jakarta

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karlien

05 Februari 2010 | Indonesië, Batavia

Hey allemaal!

Even een kort reisverslagje. Ik zit nu in een luxe hotel in Jakarta en heb even een uurtje internet gekocht.
De reis is echt heel goed gegaan. Ik had het niet zo goed verwacht ;)
Veel geslapen en lekker gegeten wat filmpjes gekeken en toen waren we alweer in Kuala Lumpur. Daar mochten we er een half uurtje uit en toen zijn we doorgevlogen naar Jakarta.
Hier hebben we 1 nachtje geslapen en vannacht om 00.50 lokale tijd vliegen we door naar Ambon. Hoop dat die reis ook zo goed gaat.
Het is hier warm en het verkeer is een chaos. Over 2 km van het vliegveld naar het hotel hebben we ongeveer 3 kwartier gedaan. Ze denken dat ze allemaal voorrang hebben en nemen dit ook van alle kanten.

Verder stond er op het vliegveld iemand klaar met een bordje met onze namen, hij heeft ons naar het hotel laten brengen. Ze kijken ons allemaal erg aan maar ze zijn heel erg beleefd en aardig. Ze willen ons met alles helpen. Ook groeten ze ons met bijna een buiging, dit vinden we wel een beetje raar. We hebben zin om door naar Ambon. Om te kijken waar we terecht komen en hoe de bevolking daar is.

Zodra ik op Ambon ben doe ik weer een berichtje. Het regent daar wel steeds? Dus geen voetbal dit weekend? Naya zo wel: Meeuwen dames 1 maak de dames van RCS af!!
En Alf succes tegen de koploper!!

xx en liefs van mij

• 05 Februari 2010 - 11:40

Fransgall:

heey Kar, leuk wat van je te lezen. Fijn dat de reis goed gegaan is :). FM7 is echt een prettig hotel om bij te komen he, DIE DOUCHE!!!! Hahaha. Alleen jammer dat de ramen niet open kunnen (vond ik).
    Nou je zal inmiddels al wel op Ambon zijn aangekomen dus we wachten je volgende bericht weer even af :).

xxxxx

• 05 Februari 2010 - 13:53

Jacq.Heugen:

Ha Karlien,
    fijn dat je zo'n goede reis hebt gehad. Even een vraagje van mij. Mijn zoon wil ook graag naar Indonesië deze zomer. Met welke maatschappij heb jij gevlogen? Wie weet komt hij ook nog wel in Ambon terecht... Wij zijn zelf ook in Indonesië geweest en het verkeer is inderdaad één grote chaos. Wij vonden het echt een geweldig land! Heel veel succes en groetjes van Jacqueline