Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Zoutelande, Nederland van Karlien Roelse - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Zoutelande, Nederland van Karlien Roelse - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Karlien

01 Februari 2010 | Nederland, Zoutelande

Nog 2 nachtjes en dan vlieg ik met nog 5 andere meiden naar Ambon! Om 20.50 gaan we de lucht in vanaf Schiphol. We hebben een tussenstop op Kuala Lumpur om even te tanken en vervolgens vliegen we door naar Jakarta. Daar pakken we een ministay om een paar uur later door te vliegen naar Ambon.
We gaan stage lopen op verschillende basisscholen en we lopen mee met de studenten waar we aan gekoppeld worden op een internationale school. We gaan het onderwijs daar bekijken en misschien kunnen wij er iets aan toevoegen. Ook gaan we ons bezighouden met het milieu, wat op Ambon nog steeds een probleem is, maar waar tot nu toe al veel voor gedaan is. Een lange reis maar het wordt vast de moeite waard. Ik heb er erg veel zin in en het is er in ieder geval een stuk warmer dan hier!
Ik hou jullie op de hoogte zodra ik daar een internetverbinding heb gevonden.

xx

• 01 Februari 2010 - 19:34

Anita:

Hoi Karlien,
    Ik wens je heel veel succes en natuurlijk heel veel plezier!!!!

• 01 Februari 2010 - 19:42

Marion:

Hey Karlien!
    Hele goeie reis!
    En heel veel plezier op Ambon!
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen... Als t natuurlijk lukt om op internet te komen...
    Geniet van de komende maanden, voor je t weer ben je weer terug.

xxx marion

• 02 Februari 2010 - 11:50

Kishje:

Hai Karlien,
    ben benieuwd naar al je verhalen straks :-)
    Echt te gek dat je dit gaat doen!!!!!!!!
    Voor nu wensen we je een goede reis en een geweldige stage!!
    En ook een beetje vakantie natuurlijk ;-)
    Succes!
    Dikke kus van ons 3tjes!

• 02 Februari 2010 - 15:17

Anke Meevissen:

Hey Karlien!

Spannend zeg! Uit eigen ervaring weet ik natuurlijk hoe het is om 3 maanden weg te gaan om stage te lopen. Een super mooie ervaring! Geniet ervan! We houden jouw site bij!

Groetjes,
    Anke

• 02 Februari 2010 - 19:49

Matthieu:

Heey heey Karlien,

Ik hoorde van Pieter dat je gaat reizen;) Hartstikke leuk...Misschien komen we elkaar nog wel tegen. Ik ga namelijk vana 29-4 t/m 15-5 ook die kant op. Wij zitten van 30-4 tot 10-5 op Bali, daarna nog 5 dagen in Singapore. Zou leuk zijn als we in het zelfde vliegtuig naar huis gaan hahaha. Heey have fun en geniet ervan!!! groetjes Matthieu

• 03 Februari 2010 - 12:42

Christa:

Kootje!

Vanuit Azie ga ik ook je site volgen hoor! Wij gaan proberen om misschien onze reis te verlengen als we nog genoeg geld over hebben ;) en wie weet komen we jouw kant dan nog wel op!
    Heeeel veel plezier & geniet er van!

Kusjes Christa

• 03 Februari 2010 - 17:05

Syl:

Hey Kay,

Nogmaals super veel succes en plezier daar. En een goeie reis voor straks :P..

Liefss
    xx